onsdag, september 21, 2005

Inte så smart Bosse, men mänskligt

Kan inte låta bli att i efterhand kommentera Bosse Ringholms lilla skandal. Väldigt klantigt att inte stänga av sin telefon, men det händer ju den bästa, själv har jag lyckats ett antal gånger. Självklart är det inte särskilt bra sagt av Ringholm, men jag måste säga att jag inte heller blir allt för upprörd. Folk kan väl inte på allvar tro att politiker inte snackar så här privat, de är ju bara människor. Jag tror inte Bosse tycker alla poliser är slöa, dessutom har han nog helt rätt i att en del är det. Jag själv säger också saker lite uppgivet ibland som jag knappast står för eller skulle säga i en intervju. Inte så smart Bosse, men mänskligt.

2 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Jag håller med dig. Bosse Ringholm är (för en gångs skull) lite lössläppt och mänsklig.
Han menar förstås inte att varenda polis är slö. Han tänker sannolikt på organisationen. Egentligen borde det kanske vara Tomas Bodström, som skulle ta åt sig.

Har själv gjort ett liknande inlägg igår.

Anonym sa...

Very nice site! » »