tisdag, juni 28, 2005

Personlig och privat

Har blivit ombedd att vara lite privat här på bloggen och det kan jag ju ställa upp på, så visst antar jag privatduellen.

Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?

Jag är avundsjuk på alla tjejer som är övermänniskor som orkar göra karriär, vara bra flickvänner/döttrar/vänner och se bra ut och ändå liksom alltid ha tid för allt där emellan. Hur gör ni? Sen är jag iofs avundsjuk på alla som vågar skita i det här och stå för att man faktiskt inte hinner och orkar allt.

Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat.

1. Att jag och min pojkvän kommer vara så här kära hela livet och att jag får ha hela svenssonpaketet med honom, bröllopet, huset och barnen. 2. Att jag får ägna mig åt politik och att jag hinner göra en liten skillnad i världen innan jag dör.3. Att mina syskon och föräldrar är lyckliga.

Vad gjorde dina päron för största misstag?

Mina föräldrar gjorde ett bra jobb så jag har inte mycket att klaga på. Det enda jag kommer att göra annorlunda än dem med mina barn om jag får välja är att jag kommer att låta mitt barn färga håret svart och gå med i ung vänster om de vill.

Säg en dålig sida hos din svärmor/svärfar.

Kanske hur de skämmer bort honom…

Vad skäms du mest över dig själv?

Att jag är så lat och slarvig. Jag är personen som glömmer att ta in frukosten på morgonen, som jag åt alldeles för sent eftersom jag sov för länge. Jag skulle hinna väldigt mycket mer och göra saker bättre om jag inte var så lat och slarvig.

Vad är du mest mallig över dig själv?

Att jag är en engagerad person som orkar bry mig. Jag är väldigt mallig över alla medlemmar i CUF som just jag fått aktiva och som nu gör skillnad och jag är mallig över att jag hittat världens bästa och kärleksfullaste kille.

Vilken är ditt livs största sorg?

Jag är så pass ung att jag är rädd för att jag kommer vara med om större sorger än de jag hittills varit med om. Den hittills största sorgen är för privat för att skriva om här men det handlar om en person som gjorde mig illa och fick mig att tappa min fulla tilltro till människor.

Beskriv varför du är en stor bluff.

Jag är inte hälften så smart och söt som allt för många tror.

Inga kommentarer: