fredag, juni 17, 2005

Centerpartiet intar Stockholm

I morgon är det dags för Centerpartiets stämma i Stockholm. I morgon tågar vi genom Stockholm. För förs­ta gången på över fyrtio år håller partiet sin stämma i huvudstaden och vi gör det som ett nytt spännande och fräscht parti med nya idéer och nystajlad fyrklöver. Det är dags att visa att tiden som enbart ett bondeförbund är slut. Jag ska på min första partistämma, hoppas många andra också kommer till China Teatern under helgen och till Humlegården 13.30 i morgon och lyssnar till Maud Olofsson och Fredrick Federley.

Ser fram emot att unga centerpartister ska driva CUF:s liberala linje på stämman och slåss för de nya och ideologiskt konsekventa idéer som gick igenom på CUF:s stämma i maj. Jag hoppas att partiet är mogna för förslagen om plattskatt och grundtrygghetssystem. Det kommer bli en spännande helg.

2 kommentarer:

U-BLOGGING sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Tim sa...

Hittade din sida genom den där kommunisten med listan och jag tycker att du ska ta det som gott beröm. Som vi alla vet är det som är skrattretande för en kommunist ofta oerhört klarsynt. Och jag gillar din blogg. You go!